Re: Zewn. nagrywarka DVD z zasilaniem sieciowym - jest taka?

Autor: Jeffrey <spass.wyciep_at_wycieptopoczta.onet.pl>
Data: Thu, 25 Apr 2013 21:00:34 +0200

Chris wrote:
> $heikh el $hah nabazgra艂(a):

> I tylko do tego potrzebny :) ale potrzebny ... braciak ostatnio
> kupi艂
> w艂a艣nmie ZEW bo ma w firmie par臋 komp贸w bez CD/DVD a tak w razie
> czego mo偶na podpi膮膰 i reinstal systemu albo instal jakiego艣 softu

ostatnio kupi艂em ultrabooka i niestety musia艂em w trybie pilnym
dokupi膰 nap臋d bo c贸rka chcia艂a zagra膰 w simsy a p艂yta jest
zabezpieczona i nie dzia艂a nawet jako udost臋pniona po sieci
nap臋d kupi艂em za jakie艣 60z艂 z allegro, jest zasilany z usb, kabelek
jast podw贸jny ale nagrywa na pojedy艅czym wpi臋ciu usb
gdzie艣 w instrukcji odczyta艂em 偶e 2 usb s膮 potrzebne przy usb ver1
natomiast przy ver2 wystarczy jedno gniazdo

jeffrey