Re: Nowy komputer

Autor: Janek Wlodak <wlodakjanek_at_netia.pl>
Data: Thu, 25 Apr 2013 20:09:06 +0200

"$heikh el $hah" <sheikh.el.shah_at_geehad.com> schrieb im Newsbeitrag
> Laptopowi zostało już tylko niewiele ponad pół roku gwarancji, więc w
> lipcu chciałbym kupić nowy.
> I teraz się zastanawiam, czy kupować trzeciego laptopa, czy jednak
> stacjonarny.
> Do mobilnych zastosowań miałem netbooka HP, ale odkąd się zepsuł i mam
> Internet w abonamencie w Sony Xperii, to i tak bym go nie potrzebował.
> Wiem, że w razie czego desktopa łatwiej naprawić. No i monitor sporo
> większy.
> Co, według Was, przemawia za tym a za tym?

Ja powiem tak - każdy potrzebuje co innego. Ja mam akurat dwa lapki -
jednego starawego Della (właściwie to trzy, bo te Delle mam dwa, na jednego
nadepneła żona i jakimś cuden padło tylko dwa centymetra displaja z prawej
strony). Ten Dell żyje tylko dlatego, że potrzebuję prawdziwego RS 232. I do
tego Asusa z jakimś tam i7, dosyć dobrą grafiką. Kupiony jak jechałem do
sanatorium (aby było na czym grać w WOWa). I w życiu nie używam tego laptopa
w domu bo mojej G15 nie zastąpi najlepsza klawiatura w laptopie, nie mówiąc
już o wygodzie siedzenia przy biurku. Na nim mam dwa monitorki 22 i 24 cale.
Czy tą wygodę da mi najlepszy lapek? Pomyśl o ergonomi pracy przy
stacjonarnym i wymuszonej przygrabionej pracy na lapku.

Wiec - ja głosuję za stacjonarnym.