Re: Nowy komputer

Autor: PiteR <email_at_fauszywy.pl>
Data: Thu, 25 Apr 2013 19:12:48 +0200

$heikh el $hah pisze tak:

> Co, według Was, przemawia za tym a za tym?

W grudniu zrezygnowałem z lapcjonarki bo chcałem mieć mocny komp,
cichy, tańszy od porównywalnego laptopa i tańszy przy ew naprawie tfu.

Chciałem mieć duże 14cm, wolne wiatraki których niemożliwość upchać w
laptoku.

Kolejny argument to, że moja polityka prywatności nie pozwala na ew
oddanie laptopa z dyskiem do serwisu do naprawy. Jakby takie cacko się
zespuło trochę cykor.

Na minus jest to że w cenie nie dostaję windozy 7. (Czy byłby wybór
instalacji po angielsku? bo polskiej nie chcę)

Jestem bardzo zadowolony z kompa. To mój pierwszy w życiu komp, który
usypia, budzi się, przechodzi i wraca bez zwiechy. Prawdopodobnie to
zasługa droższej płyty głównej niż mi potrzebna.

--
Piter