Re: skaner Mustek a inny soft

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Wed, 24 Apr 2013 11:59:09 +0200

W dniu 2013-04-23 11:50, adresss_at_poczta.pl pisze:
> Skanuje tylko do jpg, nie ma regulacji kontrastu, jasnosci, nie
> skanuje do pdf - taki troche tandenty.

Kwestia wymagań, ale ja coś takiego od razu bym oddał komuś innemu.
Jak mi przyszło zeskanować kilka rozdziałów pewnej książki (trudno
dostępnej, więc wręcz taką sugestię otrzymaliśmy od wykładowcy), to
trochę zeszło, ale *.pdf był znakomity.
Jak masz trochę kasy, to kup jakiegoś epsona, a nie pożałujesz.
(Nawet zdjęcia z kliszy potrafił 'wywoływać', a te skanowane, przy
odpowiednich ustawieniach, wychodziły niemal jak oryginalne).

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$