Re: Artefakty graficzne, sniezenie

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 21 Apr 2013 11:39:45 +0200

Dnia Sun, 21 Apr 2013 01:33:52 +0200, Grzexs napisał(a):

> Miałem podobnie. Stopniowo coraz więcej kolorów zaczynało mieć podobne
> przypadłości, aż w końcu objaw stał się nie do wytrzymania. Sprzęt był
> na gwarancji, pojechał do serwisu, wymienili kartę grafiki.

Rzczeczywiscie szybko to postepuje. Dzis dodatkowy objaw doszedl: dolna
czesc ekranu (1/3) przeskakuje o kilka pixeli w prawo i wraca na miejsce.
Dzieje sie tak co kilka sekund na wiekszosci softu. Na Firefoxie praktycznie
caly czas skacze, byc moze korzysta z akceleracji.
Czas na reklamacje. Z tym, ze juz minely dwa lata od sprzedawcy i musze
skorzystac z gwarancji Gigabyte.

Czy ktos z tego korzystal?

http://www.gigabyte.pl/media/1435

--