Re: dziwny problem z dyskiem w laptopie

Autor: BQB <adres.anty_at_spamowy.com.invalid>
Data: Sat, 20 Apr 2013 10:34:31 +0200

W dniu 2013-04-18 08:17, quent pisze:

> Niestety nie pomogło.
> Dysk podłączyłem do innego kompa i transfery ma dobre, czyli to coś albo
> z kontrolerem w laptopie albo coś software-owego :-/

Jakby to był problem z software, to byś miał poprawnie pod live linuxem.
Spróbuj może o ile masz takie możliwości rozebrać kompa i sprawdzić
styki złącza, czy przypadkiem gdzieś nie ma jakiegoś zimnego lutu. A daj
jeszcze stan SMARTa, to też może coś pokazać, może dysk się na chwile
usypia, może występują jakieś błędy w dużej ilości?

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl