Re: Monitor LG

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Thu, 18 Apr 2013 15:19:14 +0200

W dniu 2013-04-18 14:48, GAD Zombie pisze:

> A jak z tym smuzeniem? To faktycznie zauwazalne? Nie wiem czy warto brac
> w ciemno taki monitor, wiec dlatego tak pytam. Moze ktos ma i powie jak
> to wyglada.

Nie wczytywałem się w opis tego modelu, ale od paru miesięcy mam
IPS234V-PN (sam monitor, bez tunera) - żadnego smużenia nie zauważyłem,
da się patrzeć na monitor nawet siedząc z boku, no i generalnie jestem
zadowolony. Kolory, jasność - bez zarzutu. Co mnie denerwuje to
wystający, świecący bardzo mocno przycisk włącznika (można wyłączyć, ale
przy czuwaniu i tak daje po oczach jeśli ciemno w pomieszczeniu), no i
całość jest dość wiotka - nieistotne jeśli ktoś postawi monitor i nie
będzie go nigdy przestawiał; ja czasami przenoszę z biurka na stolik i
mam wrażenie, że mocne bujnięcie się z monitorem a będę zbierał go z
podłogi (ale to może takie moje odczucie, bo zazwyczaj kupuje sprzęty
pancerne).