Re: Grzejaca sie karta graficzna

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Tue, 16 Apr 2013 12:21:46 +0200

W dniu 2013-04-16 10:20, mappl pisze:

> a radiator na palec jaką ma temperaturę?

Niestety "na palec" rowniez nieciekawie, bo jest goracy jak sie go
dotyka. Dlatego wiem, ze pomary sa w miare poprawne. Faktycznie karta
rozgrzewa caly komputer od srodka :). Na zime piecyk dobry, ale idzie
lato i przydalaby sie chlodziarka w zamian :)

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/