Re: RAID 0 + Windows 7 x64 Pro

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sun, 14 Apr 2013 19:38:51 +0200

W dniu 2013-04-14 13:34, qwerty pisze:

> Niestety windows nie potrafi się zainstalować na 4 TB dysku. Po
> podzieleniu na 2 części zainstalował się bez problemów.

        Potrafi o ile system jest 64bit, dysk ustawiony jako GPT i mobo ma
poprawny bios zgodny z UEFI. Stawiam że powodem był spierniczna przez
Gigabyte obsługa dużych dysków.

> Tak więc mieliście rację - NTG. Swoją drogą głupie, że mimo, że są
> widoczne dwa dyski (tak jak podzieliłem) to może być tylko jedna
> partycja systemowa (odpowiedzialna za boot).

Poza wbudowanym w Win7 maż sporo niezależnych narzedzi do obsługi
partycji - choćby niezły i darmowy Activ@ PArtition MAnager.

--
/MB