Re: mały kompresorek do czyszczenia komputera

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 14 Apr 2013 18:31:20 +0200

W dniu 2013-04-14 18:12, zlotowinfo pisze:

> zasilacz, od wewnętrznej strony
> nie miałem takiej dmuchawy nigdy
> więc nie wiem jak będzie się sprawować
> już ta za stówkę zamówiona, zobaczymy
Napisz jak to siÄ™ sprawdza.
Ja używam oryginału Makity, i dokładne oczyszczenie zasilacza ATX
(obojętnie, czy 12cm wiatrak, czy 8cm i tylko krateczki z tyłu) jest
bezproblemowe, bez jego rozbierania, wręcz nawet bez konkretnego
celowania w zasilacz - przy wciśnięciu spustu do końca przepływ
powietrza jest na tyle duży, że snop kurzu z zawalonego zasilacza
potrafi mieć parę metrów zasięgu ;) Wypada zatrzymać czymś wentylatorki
przed dmuchaniem w nie, by łopatek nie pogubiły.
Nie jest to uliczna dmuchawa do liści, ale wysprzątać nią garaż też się
da, strumień powietrza z odległości ~1.5m bez problemu przegania
wszystkie drobiazgi, liście, kurz, piasek, itp.