Re: Zyxel nsa310

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sat, 13 Apr 2013 13:20:18 +0100

"BQB" <adres.anty_at_spamowy.com.invalid> wrote in message
> Wyciągnąć dyski z obudowy i podłączyć bezpośrednio w komputerze stacjonarnym
> wraz z dyskiem od laptopa i kopiować.

ale ten nas ma gigabitowy ethernet, wiec po lanie wcale nie musi byc
wiele wolniej - a biorac pod uwage ze przedpisca meczy to po wifi
wydlubanie i podlaczenie dyskow moze nie byc dla niego trywialnym
zadaniem (dodatkowo: What is the file system supported in NSA 310?
Internal file system: XFS or EXT4 )