Zyxel nsa310

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Sat, 13 Apr 2013 12:45:56 +0100

Jak najszybciej skopiowac jednorazowo duza ilosc danych (2TB) bo po sieci
to potrwa z miesiac.
Dane sa na zewnetrznych dyskach 2TB (USB) + 1TB (USB/eSATA).
W tej chwili kopiuje po wi-fi, mam do dyspozycji wolny router/switch,
jezeli po kablu poszloby znacznie szybciej. A moze polaczenie bezposrednie
sieciowe laptopa z Zyxelem, tylko czy mam odpowiebi kabel ( w sensie
skretka, nie skretka ;) )
Opcja 'copy/sync' kopiuje tylko cale dyski.
Jakies inne pomysly?

Pozdrawiam