Re: Kamerka HD na USB

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Thu, 11 Apr 2013 21:39:44 +0200

W dniu 11.04.2013 12:23, Mr. Misio pisze:
> Zanim zaczn臋 szuka膰, zapytam, mo偶e kto艣 nada kierunek.
pr贸bowa艂em tak robi膰 monitoring
> Og贸lnie to jak my艣le o tego typu sprz臋cie, to my艣l臋 Logitech.
boj臋 si臋 偶e to HD to sciema interpolowana. ja poszed艂em na 艂atwizn臋 i
kupi艂em kamerk臋 IP.
> Ale teraz - kamerka slu偶y膰 ma do transmisji Live, na pocz膮tek hangout贸w
> w YouTube/Google+ ale perspektywicznie transmisje maja by膰 nei z biurka
> ale np. z sali konferencyjnej.
to moze w艂a艣nie wifi ip, na tr贸jnogu?
> Wiec oprocz dobrej jako艣ci kamerki dobrze, aby mai艂膮 regulacj臋 k膮ta
> widzenia, cos jak kamerka do Move PS3 - mozna ustawi膰 normalnie i
> szerokokatnie (kamerki pecetowe maja g艂贸wnie szrokok膮tnie).
jak wy偶ej
> No i druga rzecz - d藕wi臋k... Na sali konferencyjnej jest inaczej niz
> przed kompem. Nie mowie tu o konferencjach skali dziesiatek osob, ale
> takich, gdzie zalozmy 15-20 sie spotyka a drugie tyle chce uczestniczyc
> ogladajac transmisje.
ale Ty chcesz transmisje czy konferencje? W 2 wypr贸bowanych przezemnie
przypadkach op贸偶nienei jest tak du偶e, 偶e jak masz szybkie ruchy to
jeste艣 wstanei zobaczy膰 swoj膮 艂ysine. czyli prawie sekunda
> Pomysly, jaka kamerka, czy moze cos innego?
kamera IP. moja przy 640p dzia艂a miodzio. przy ponad 1000 (1.3mpix)
zaczyna si臋 czkawka ca艂ego wifi. Oczywi艣cie router i kamera to sprz臋t z
najni偶szej p贸艂ki, ale ilo艣膰 danych transmitowanych przez kamere jest tak
du偶a, 偶e musisz to bra膰 pod uwag臋. kamera wifi -> PC kabel - ok. ale
kamera wifi -> telefon wifi - slidershow.
ToMasz