Re: Anatomia upadku hdd

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed, 10 Apr 2013 23:27:45 +0200

"Jawi" 5165b3b8$0$1255$65785112_at_news.neostrada.pl

> trollem bo stawia emotikony? :)

Gdy komuś głupiemu brakuje dobrych argumentów, chwyta się
za argumenty uniwersalne. Takie życie -- Jawi. A za chwilę
i Ty możesz zostać wyzwany od trolli -- gdy Doman uzna,
iż został przez Ciebie jakoś źle potraktowany.

Akurat tamta emotka jest z przymrużeniem oka i oznacza drwinę.

   "Eneuel Leszek Ciszewski" kjs2ej$dds$1_at_speranza.aioe.org

> Mój notebook także **nigdy** ;) nie latał, a obudowa
> połamała się w wyniku naprężenia psychicznego. ;) Na
> dodatek nie po tej stronie, po której jest dysk, więc
> na pewno dysk nie był bity. ;)

Zazwyczaj winą obarczamy producentów, choć akurat dyski
należą do urządzeń wyjątkowo dobrze wykonywanych. Właśnie
jestem po straszliwym padzie. :) Padł plik System (jego
długość spadła w nocy niespodziewanie do zera bajtów) na
partycji systemowej i choć miałem 5 innych partycji
z WXP, żadna nie nadawała się do użycia. A czy ten
plik padł w związku z padającym dyskiem? Akurat nie.

Wrzuciłem tedy plik System z innej partycji -- WXP nie
łyknął od razu, ale zajrzałem do owego Systemu regeditem
spod innego WXP i w efekcie WXP ,,naprawił'' ów plik...

Absurd nad absurdami -- nie mógł od razu naprawić?
I dlaczego znienacka plik ten został okrojony do zera?

Dlaczego żadna z pozostałych partycji nie nadawał się
do użycia, choć po to są, by w razie czego był WXP?
Bo jedna padła (ewidentnie w wyniku błędu na dysku)
w styczniu, druga (też z powodu błędu na dysku) przed
kilkoma dniami, a pozostałe też wcześniej zostały jakoś
uszkodzone, ale do niektórych zadań były całkiem niezłe,
więc je zostawiłem...

-=-

Jakby tego Systemu było mało -- netbookowi (mam tam 3 partycje
z W7Starterem) coś poplątało się z toczpadem, który (najwyraźniej
sprzętowo) odmawia posłuszeństwa... Sądny dzień po prostu!!! Teraz
netbook pracuje jeno z myszą zewnętrzną...

Skopiować teraz tę jedyną dobrą partycję z chodzącym WXP, czy zaczekać... ;)
Chyba jednak zaraz skopiuję. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'