Re: Temperatura HDD

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 08 Apr 2013 21:23:04 +0200

> "Irokez" 5162ed46$0$26703$65785112_at_news.neostrada.pl

> Dzięki za info, ale nie o to mi chodziło.
>
> Nie o to m chodzi, w jakiej temperaturze otoczenia mogą
> pracować, ale jaką temperaturę wewnątrz siebie wytrzymują.

To żeś sobie wymyślił teraz.
Chcesz rozebrany dysk używać czy jak? Producent liczy, że jego dysk
(konstrukcja) ma taką a taką Rth oraz zakłada max temperaturę wewnątrz.
Następnie wylicza i podaje Tobie drogi użyszkodniku jaka ma być
maksymalna temperatura zewnętrzna aby się w środku nie ugotował.
Projektujesz teraz odpowiednio przewiewną obudowę.

> I nie chcę dysków specjalistycznych, ale zwykłe, dla
> przeciętnego człowieka, żeby nie napisać -- dla gawiedzi.

No to tu masz 60 stopni otoczenia, czyli wewnątrz na pewno więcej wytrzymuje
http://www.hgst.com/internal-drives/mobile/travelstar/travelstar-z5k500

> Mam nadzieję, że teraz lepiej wyjaśniłem, o co mi chodzi.

Trza było od razu.

--
Irokez