Coś (sprzęt) pod AP, squida i filtrowanie.

Autor: Andrzej W. <awa_wp.a_to_wytnij._at_wp.pl>
Data: Sun, 07 Apr 2013 20:53:46 +0200

Cześć,

Szukam sprzętu, który po pierwsze byłby AP N a dodatkowo mógłbym sobie
na niego skompilować i zainstalować dodatkowe oprogramowanie typu squid,
dansguardian, ufdbguard i co tam mi do głowy przyjdzie.
Przynajmniej jedno USB by się przydało a i miejsce na kartę SD też.
Lutownica, busybox, czy buildroot nie sÄ… mi obce.
Oczywiście chodzi mi o mydelniczkę a nie o blaszaka.
Dobrze jak by miało to zewnętrzne anteny.

--
Pozdrawiam,
Andrzej