Re: monitor jako tv

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Fri, 05 Apr 2013 22:56:18 +0100

On 05/04/2013 22:07, Michal wrote:

> Ty owszem, ale wątek zaczął się od sensowności kupowania combo TV-monitor.
> Do minusĂłw dodam jeszcze - inaczej ustawia siÄ™ monitor do pracy przy
> biurku, a inaczej TV do oglÄ…dania z fotela/kanapy. Jedno urzÄ…dzenie rzadko
> zapewni wygodę w obu sytuacjach chocby ze względu na ten drobiazg.

Zgadzam sie w 100-u %
;)

> Spojrzałem na Amazonie i albo źle szukam, albo akurat nie ma. Jest za to
> jeszcze starsze "Possesion" tego samego reżysera, więc jak trochę się
> poszuka/poczeka to na interesujący tytuł w końcu trafisz.

Myslisz ze znajde z polskimi napisami?
Nawet nie watpie, jestem pewien ze nie powtorza tego czesciej niz co 20
lat, jesli w ogole. A to tylko jeden przyklad.

> A niedawno pisałeś że filmy służą do jednokrotnego oglądania.
> No chyba ĹĽe dotyczy to tylko nowych.

Chyba powiedzialem to o Metropolis, ale i tak 2 razy ogladalem, teraz tak
cos mi sie przypomina. ;)

> jw - wystarczy cierpliwość. Poza tym takie tytuły co jakiś czas emitowane
> są w TVP Kultura - IMHO zamiast pracowicie przenosić takie nagranie
> TV->VHS->AVI lepiej od razu ustawić w tunerze nagrywanie bezstratne gdy
> będzie emitowany. To kolejna zaleta SET-TOP-BOXów w stosunku do combo
> TV/monitor - te ostatnie nawet jak majÄ… port USB,
> to nie pozwalajÄ… na zaprogramowanie czasowe nagrania na dysk.

Nagrywalem to z 10 lat temu, jeszcze na komputerze stacjonarnym z kolekcji
VHS ktora skladalem latami. Teraz tez mam karte TV w laptopie i wciaz
jestem w stanie nagrywac z TV tylko ze nie ma za bardzo czego.
Poza tym tez popieram teze, ze to co jest do wszystkiego, jest do niczego.
Ale, jak juz wspomnialem, rowazylem wszystko i w moim przypadku, z powodu
ograniczonej przestrzeni, zdecydowalem sie na taki zakup, czego nikomu
lekkomyslnie nie polecam. :)

Pozdrawiam