Re: Router do domu poszukiwany

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Fri, 05 Apr 2013 21:27:33 +0200

W dniu 2013-04-05 16:16, BQB pisze:

> Prawdopodobnie sprzęt sprawny, tylko zasilacz siadł - w drugim przypadku
> pewnie podobnie. Sprawdź zasilacze tych urządzeń pod obciążeniem. W
> drugim wypadku być może ROHS daje o sobie znać :P

Trudno okreslic. Mnie tym bardziej, bo na sprzecie slabo sie znam.
Tego pierwszego routera juz dawno nie mam, wywalilem go. Tego drugiego
mam, ale dzis kupilem wspomnianego w watku DLinka za 107zl i jak na
razie mam dobre wrazenia. Siec dziala w koncu poprawnie, nie mam bledow
przy dzialaniu. Konfiguracja super banalna. Podalem tylko adres IP i
ustawilem haslo do routera oraz wifi i wszystko zaczelo od razu dzialac.
To mi sie podoba. Predkosci zwyczajne. Jak kopiowalem miedzy 2
komputerami plik przez wifi to szlo 2mbps. Jak przez kabel to 11mbps.
Roznice widac, fakt. Ale do internetu sie nada. Stacjonarny mam i tak na
kablu, a wifi to do laptopa i komorki.

Dzieki za pomoc wszystkim. Temat w zasadzie nieaktualny, bo dzis juz
kupilem.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/