Re: monitor jako tv

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Fri, 05 Apr 2013 19:06:40 +0100

On 05/04/2013 17:16, Michal wrote:

> To daruj sobie funkcje TV - IMHO w monitorze bardziej to przeszkadza niĹĽ
> pomaga (problemy z VESA DPMS, złe profile kolorów ustawione pod TV, większe
> opóźnienia spowodowane elektroniką strojoną pod obróbkę syggnału z TV,
> podbijnie ceny, często bardzo słaba czułość głowic DVB-T itp).

Jak juz wspomnialem, juz kupilem. I tak mialem miejsce na tylko jedno
urzadzenie.

> Ja TV nie oglądam wcale, działa mi po prostu na nerwy przez
> postępującą idiokrację, co nie znaczy że nie warto mieć dobrego
> wyświetlacza do kina w domu.

Tez prawda.

> Nie zgodzę się - to zależy od podejścia i to bardziej od tego niż od ceny
> czy dostępności. Sporo unikalnych, niedostępnych w PL DVD i BD kupuję na
> amazon.co.uk. Perełki na DVD w stanie idealnym, ale rozpakowane można tak
> kupić od 1 pensa.

Tak zeby daleko nie szukac. Podlaczylem dzisiaj swoj duzy dysk to tego
telewizora/monitora i pierwszy przykladowy film ktory sie napatoczyl to
Borys Godunow - Zulawskiego. Szybki look na google i nie ma :/
A film sam zgralem kiedys z VHS do divxa, jak widac warto bylo.
Jakosc jest fatalna i nie pomoze tu zaden 50 calowy TV 3D bo film byl
optymalizowany pod rozmiar plyty 700MB. :)
Jak masz troche bardziej wyrafinowany gust to mozesz zapomniec o sklepach.

Pozdrawiam