Re: płyta pod i3 z ATA/133

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Fri, 05 Apr 2013 18:07:24 +0200

W dniu 2013-04-04 18:41, maX pisze:

> Można dostać płyty spełniające wszystkie te wymagania (czasem i z
> 2xPCI), nawet dość tanie, ale na AM3(+).

Pokaż mi:
- pod AM3+
- dostępną w dystrybucji PL
- taniÄ…
- z PATA.

AFAIK jedynymi dostępnymi w PL mobo pod AM3+ z PATA były Asrocki
990FX-Extreme4 i Deluxe, ale i one jakiś czas temu zniknęły z
dystrybucji, poza tym tanie to raczej nie były (600-700 zł).
Drugi model mobo AM3+ z PATA to jakiś ECS którego nazwy nie pamiętam i
który nigdy nie był sprzedawany oficjalnie w PL - widziałem tylko na
Neweggu.
Z oczywistych powodów przestarzałe konstrukcje pod AM3 albo AM3+ z na
siłę dodanym czarnym gniazdem AM3+ (w starych mobo wystarczyłaby też
zmiana biosu, ale producenci tego nie zrobią by wymusić kupno nowych, a
takie same wczesniej kupione "ekologicznie" na śmietnik) z całą
infrastrukturÄ… staroci pozostajÄ…cÄ… z AM3 (SATA 2/USB 2.0)
pomijam. Nie warto ich kupować w 2013 r. gdy od grudnia 2012 zaprzestało
dostaw Phenomów - to co jest, to resztki starych ostaw z magazynów.

--
/MB