Re: Router do domu poszukiwany

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Thu, 04 Apr 2013 09:24:15 +0200

W dniu 2013-04-03 22:28, Maciek pisze:
> A można wiedzieć, co to znaczy "padły"? Pytam, bo przez moje ręce
> przeszło "kilka" routerów i przypadków padnięcia "ot tak" nie pamiętam.

Byc moze dowalilem im swoim zwyczajem wylaczania ich na noc, trudno
powiedziec. Pierwszy (nie pamietam juz niestety modelu) zdechl po
jakichs 2 latach uzywania. Wlaczal sie coraz dluzej, tzn po wlaczeniu
migal lampka od poweru, ale nie dzialal. Trzeba bylo go wylaczac i
wlaczac az "zaskoczyl". Potem ten czas startu sie wydluzal az w koncu
nie odpalil sie juz w ogole. Wywalilem go. Kupilem obecny Planet. Tego
mam z 5 lat juz. Ostatnio miewa podobne objawy jak poprzedni, tzn
wlaczam do pradu i nie dziala. Trzeba wylaczyc i wlaczyc jeszcze raz. Do
tego doszedl inny problem. Troche mniej dla mnie zrozumialy, ale tak
jakby router powodowal bledy w danych, ktore przesyla. W efekcie czesto
zdarza sie, ze sciagane wieksze pliki z roznych serwerow sa przerywane w
czasie sciagania i trzeba ciagnac od nowa. Sprawdzilem ten efekt na 3
roznych komputerach za tym routerem i wszedzie to samo. Wlaczylem wiec
komputer bez routera do sieci i dziala bez problemow. Czyli to na pewno
on cos robi. Taki problem mam juz ze 2 tygodnie i nie wyglada na to,
zeby sie poprawialo.
Dlatego postanowilem kupic nowy i sie nad tym nie rozwodzic.
Szczegolnie, ze mam bez wifi, a teraz by mi sie przydalo, wiec akurat
dobry moment na zmiane.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/