Router do domu poszukiwany

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Wed, 03 Apr 2013 18:29:43 +0200

Witam

Zepsul mi sie router w domu. Chcialbym kupic nowy, ale w tym temacie
jestem dosc zielony i przydalaby sie pomoc. Glownie chodzi mi o to, by:
- mial 4 gniazda na komputer + wan
- mial wifi z przyzwoita predkoscia, na potrzeby mieszkania
- mial latwa konfiguracje, bo nie jestem specem niestety
- nie byl zbyt drogi
- byl dobrej jakosci i nie zepsul sie, jak jego poprzednik.
Fajnie by bylo, gdyby byl to ktorys z routerow w ponizszym sklepie, bo
ma dobry asortyment i w miare dobre ceny, wiec z niego korzystam:
http://www.alsen.pl/komputery,k1/sieci-bezprzewodowe,k287/

Nie bardzo wiem nawet czym sie roznia od siebie routery w tym sklepie. W
domu mam zwykle lacze stale, kabel od providera. Zadnych tam netii, czy
neostrady. Zwykla siec.

Bede wdzieczny za sugestie :)
Pozdrawiam

--