Re: Bezpieczny komputer

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Wed, 03 Apr 2013 03:26:24 +0200

On 02.04.2013 15:57, RadoslawF wrote:

> Mowa była o wirusach a nie malware.

Wirusy to jeden z rodzajów malware.

Ile widziałeś dobrej klasy wirusów, pisanych przez artystów w ostatnich
czasach? (flame się nie liczy - on nie był pisany dla "szpanu") Kilka
lat temu czytałem o tym jak to twórcy antywirów znaleźli nowe, poważne
zagrożenie sprowadzające się do znanego od lat kodu polimorficznego...

--
Pozdrawiam
Michoo