Re: RAM czy SSD

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon, 1 Apr 2013 19:58:22 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail Kosu_at_nospam.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
> wymienia, a starą naprawia i wypuszcza jako "refurbished" lub rozbiera
> na części. Traci na tym procesie może ze 100 zł, czyli poniżej swojego
> zysku (zakładam że producent ma go w okolicy 50%).
>
> A co ze sprzedawcą? Sprzedawca na tej karcie zarobił z 50 zł. Sama
> obsługa klienta (czas pracy) pochłonie więcej. Wydaje mi się, że
> sprzedawca pokrywa także przesyłkę do dystrybutora/producenta, ale
> głowy bym nie dał. No i do tego dochodzi fakt, że nie ma osoby
> odpowiedzialnej za zwroty, tzn. jeśli ktoś zajmuje się Twoim zwrotem,
> to nie sprzedaje, a to już mogą być większe straty.

Cóż, tak jak pisałem - każdy sprzedawca musi sobie indywidualnie obliczyć,
co mu się bardziej opłaca.

> No ale to jest przykład kolejnego molocha, którego pracownicy
> zanudzeni snują się między półkami i molestują klientów. Dla nich
> obsługa Twojej gwarancji to wręcz miła odmiana (a może nawet jakiś
> bonus finansowy).
>
> Jak już kilkukrotnie tu zostało powiedziane: w Saturnie też o Ciebie
> zadbają.

Aha, czyli w małych sklepach pracownikcy zapierdzielają 8 godzin i nie ma
żadnych wolnych chwil a molochy nie potrafią zoptymalizować czasu pracy
pracowników. Ciekawe, ciekawe...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")