Re: Bezpieczny komputer

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Mon, 1 Apr 2013 15:13:01 +0200

Użytkownik "Borneq" <borneq_at_antyspam.hidden.pl> napisał w wiadomości
> - płyta zworkowa, aby zapis do biosu był tylko gdy ustawię ręcznie, a
> żaden wirus nie mógł

Nie otrzymałem żadnej rozsądnej odpowiedzi, mimo że wydawało się że to
rozsądna grupa a nie np, pręgierz. Czy to takie dziwne, że chcę aby żaden
złośliwy kod nie miał fizycznej możliwości grzebania w biosie? Ale jedyny
słuszny postęp to umożliwienie zapisu biosu programowo. Cóż pozostanie
czekać aż minie ta głupia moda.