Re: Kabel do dysku 2.5" w laptopie

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Mon, 01 Apr 2013 10:17:28 +0100

On 01/04/2013 00:34, Olaf Frikiof Skiorvensen wrote:

> Fraza 50.TL701.009 nie pasuje?
> https://www.google.pl/search?q=50.TL701.009&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&channel=rcs

Pasuje, dzieki.
Tak patrze po zdjeciach na stronach www i te kable wygladaja zbyt sztywne
i dlugie a wiadomo za miejsca jest dokladnie na styk, na dysk i nic wiecej,
inna sprawa ze czesto zdjecia w sklepach internetowych sa wziete z kosmosu.
Nie sztuka kupic cos i wyrzucic. ;) Ktos mial bezposrednio z jakisms
sklepem, konkretnym kablem do czynienia, mial go w rece?
Konkretny model Acera to 7320 Trvelmate.

W tej chwili przydalby mi sie ten dysk juz chyba tylko po to zeby robic
sprawnie kopie zapasowe za pomoca starej wersji Norton Ghosta bo wszystko
co nowe zawiodlo. Lacznie z Hiren's boot 10.1
Acronis True Image czy nowy Ghost to wilekie kobyly ktore uruchamiaja po
kilka uslug albo instaluja live update'y, itp...

Pozdrawiam