Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: oofbar <klezmer83_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Mar 2013 22:40:25 +0100

W dniu 2013-03-23 00:07, deepblue pisze:
> Witam
> Jako, że mocno się zawiodłem na Morele.net w którym kupowałem od kilku
> lat szukam dobrego sprawdzonego sklepu internetowego z podzespołami PC z
> przyzwoitymi cenami i, w razie problemów, szybką i sprawną obsługa
> gwarancyjną.
> Sorry za OT ale tu najwięcej osób znających temat i myślę, że więcej
> osób chętnie się dowie.

Ja, co prawda na firmę, kupuje w yamo.pl
Przez 5 lat nie miałem ani jednego problemu z gwarancją/z serwisem, a
serwisowałem chyba kilkadziesiąt urządzeń, od pamięci RAM po laptopy.
Szeroki asortyment. Ceny na niektóre rzeczy b. dobre, na inne gorsze, za
to problemów brak.
Jak masz firme to możesz spróbować. Detal też jakiś mają, ataniej.pl,
ale nic nie wiem na ten temat poza tym, że serwis ten sam.

--
Pozdrawiam,
Klezmer