Re: Problem z siecią

Autor: dcim24 <dcim24_at_gmail.com>
Data: Fri, 29 Mar 2013 14:34:15 +0100

W dniu 2013-03-29 12:53, dcim24 pisze:

> Hmm, wydawało mi się, że pl.pecet jest grupą odpowiednią do takich pytań.
> A rozwiązanie z adresem MAC to świetny pomysł.

Świetnie, udało się!
Teraz pytanie z innej beczki.
Czy do routera mogą być podłączone 2 karty sieciowe z identycznym MAC.
Jednym słowem, czy router identyfikuje karty sieciowe według adresu MAC,
czy IP. Intuicja podpowiada mi, że wariant 2 kart sieciowych z
identycznym IP nie będzie działać, wolałbym się jednak upewnić.
pozdr
kb