Uszkodzony boot sektor dysku - czy da się coś zrobić?

Autor: Marcin N <marcin5.usun_at_wykasuj.onet.pl>
Data: Fri, 29 Mar 2013 13:12:56 +0100

Witam,

Jakiś czas temu opowiadałem na grupie o kłopotach z moim dyskiem systemowym
(Samsung 5900 obr, 500 GB).

Dziś dysk padł. Przy właczaniu komputera dostałem informację od Biosu, że
"disk read error".

Popróbowałem powalczyć jeszcze programem do naprawiania systemu. Kilka razy
zgłosił, że problem naprawił, ale po każdym resecie info od Biosu było to
samo.

Ten dysk podzielony jest na dwie parcycje - i tą drugą cały czas widać i
działa. Nie widać tylko C:.
Czy ten dysk da się jakoś skonfigurować, żeby dało się go stabilnie używać,
jako drugi w komputerze?

--
MN