Re: W PC potrzebne "ciche"napięcie 12 V

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Wed, 27 Mar 2013 21:36:59 +0100

W dniu 27.03.2013 12:10, Jacek Maciejewski pisze:
> Cześć
> Chciałbym zasilić sobie bazę słuchawek bezprzewodowych z PC-ta. Niestety,
> aczkolwiek to działa to jednak słychać w słuchawkach co się dzieje w
> pececie : ).

I tka będzie. jest kilka rozwiązań - każde do bani. problemem jest to że
masz zasilanie i słuchawki z jednego kompa. Walczyłem z tym lata, raz
było lepiej, raz gorzej ale do ideału nigdy się nie zbliżyłem. najlepiej
było gdy w PC była stara osobna karta dzwiękowa a zaslianie było
filtrowane. tak czy siak, jak ktoś wiedział co ma usłyszeć - słyszał.

Poszedłem w innym kierunku. kupiłem zasilacz impulsowy, ze starego
zestawu do odbioru polsatu cyfrowego. kosztował 15zł! jest przystosowany
do pracy ciągłej i raczej nie padnie. Z tego jednego zasilacza zasilam
2x słuchawki i router. spokojnie daje rade, a ja zamiast 3 prądo jadów
mam jeden.
w słuchawkach już nie słychać myszki, ekranu i dysków :)
ToMasz