Re: RAM czy SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Wed, 27 Mar 2013 15:12:40 +0100

W dniu 2013-03-27 13:48, marfi pisze:

> Jak w Twoim przypadku wyglądała obsługa gwarancyjna?
> Wiem, że Samsung uzależnia ją od ilości zapisanych danych na dysku.
> Jakiej ilości nie napisali...

Pod Windows w ciągu 3 miesięcy nie zdążyłem wyrobić normy więc nie
dowiedziałem się o istniejących limitach. Skąd o tym wiesz? W/g
polskiego prawa mam na niego 2 lata gwarancji a w/g producenta - 3. Tak
więc przez 2 lata mam gwarancję niezależną od używania. Po tym okresie
mają prawo wybrzydzać.

Oba dyski zostały sprawdzone i jeden w ciągu kilku dni zwrócony (OCZ)
jako sprawny - bo znikanie z niego danych nie jest usterką jak się
dowiedziałem. Drugi wymieniony na nowy.

--
Pozdrawiam
Marek