W dniu 2013-03-27 13:48, marfi pisze:
> Jak w Twoim przypadku wyglądała obsługa gwarancyjna?
> Wiem, że Samsung uzależnia ją od ilości zapisanych danych na dysku.
> Jakiej ilości nie napisali...
Pod Windows w ciągu 3 miesięcy nie zdążyłem wyrobić normy więc nie
dowiedziałem się o istniejących limitach. Skąd o tym wiesz? W/g
polskiego prawa mam na niego 2 lata gwarancji a w/g producenta - 3. Tak
więc przez 2 lata mam gwarancję niezależną od używania. Po tym okresie
mają prawo wybrzydzać.
Oba dyski zostały sprawdzone i jeden w ciągu kilku dni zwrócony (OCZ)
jako sprawny - bo znikanie z niego danych nie jest usterką jak się
dowiedziałem. Drugi wymieniony na nowy.
-- Pozdrawiam MarekReceived on Wed 27 Mar 2013 - 15:15:02 MET
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 27 Mar 2013 - 15:51:03 MET