pomoc techniczna Microsoftu dla sprzętu

Autor: dcim24 <dcim24_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Mar 2013 12:52:43 +0100
Message-ID: <kiumih$n7s$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Witam,
Zepsuła mi się klawiatura Microsoft Natural Keyboard. Sprzedawca
poinformował mnie, że mogę zgłosić uszkodzenie przez Internet (gwarancja
door-to-door). Przeszukałem witrynę i nie ma nigdzie mowy o przyjmowaniu
sprzętu produkcji MS. W ogóle nie piszą o sprzęcie. Przeglądnąłem główną
witryny MS i nie ma mowy o sprzęcie. Wpuścił mnie sprzedawca w maliny i
czy coś prześlepiłem. Dzięki za odpowiedź,
kb
Received on Wed 27 Mar 2013 - 12:55:02 MET

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 27 Mar 2013 - 13:51:02 MET