Re: Gigabyte i komputronik :)

Autor: Kamil <niedlaspamu_at_gmail.com>
Data: Wed, 27 Mar 2013 10:37:18 +0100

Użytkownik <marfi> napisał:

> Niezłe jaja... Czym Ci grozili, że przepłaciłeś 450 zł ???

Nie miałem świadomości. To było kilka lat temu. Wszedłem do sklepu i
kupiłem. Po stwierdzeniu wady rzuciłem tematna grupę i otrzymałem min.
odpowiedzi:

"Czego wymagasz od monitora za 400 zł?"

Wszedlem do internetu, sprawdziłem i wkurzyłem.

> BTW: Z mojego doświadczenia wynika, że Komputronik ma niewiele wyższe
> ceny niż cała reszta (a niekiedy nawet niższe) - w ubiegłym tygodniu
> kupiłem samsunga 740 za 669 zł.

Opisałem fakt. Zresztą mam ich więcej. Zasilacz z najniższej półki, który u
nich kosztuje 150,- zł na Allegro można kupić za 20/40,- zł. Ta banda
oszustów stosuje specjalną technikę. Sprzęt o podobnym symbolu i zbliżonej
cenie u nich ma o wiele gorsze parametry. To podbne do występująch na
targowiskach wyroby typu Pnasonix, czy Grundik.

Pzdr