Re: Skad wzrost cen pamieci DDR3?

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Wed, 27 Mar 2013 08:51:05 +0100

Kosu nabazgrał(a):

> Bez przesady. Trochę drożeją, ale nie ma tragedii.
> A czemu drożeją? Drożeją, bo były za tanie. Podobnie jak dyski
> przed pamiętną powodzią. Nie wydarzył się żaden kataklizm w okolicy
> fabryk, więc trzeba będzie cenę podnieść bez powodu - czyli nie będzie
> to taka rewolucja jak w HDD.
> Ogólnie jak ktoś chce kupić, to pewnie lepiej teraz niż liczyć, że
> "niedługo ceny spadną".

Masz niestety 100% racji, ceny pamięci były na styku opłacalności i dla tego
zdrożały i jest sansa że będą jeszcze szły w góre.
W branży prognozowało się że już zeszłym roku ceny pójdą w górę ale
producenci toczyli ze sobą walnę na marże 0.5-1% i to nie sprawdziło się
niestety. Ja sam spóżniłem się 3 dni, w systemie miałem jeszcze zakup po xx$
ale jak już brałem FA to cena nowej dostawy była po parę $$ większa i 30%
musiałem dać więcej. :(