Re: RAM czy SSD

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 25 Mar 2013 18:45:06 +0100

"Budzik" napisał:

> tak, DDR2 - juz mam płyte bo nie kupowałem nowego sprzetu.

Szkoda, trzeba było wziąć jednak z DDR3.

> 1GB w nowym.

Jeśli ma w nim chodzić XP i nie przewidujesz w perspektywie 2 lat
przesiadki na inny system, to dokup drugi moduł o wielkości 2 GiB,
będziesz miał zussamen do kupy 3 GiB. Winda wykorzysta 2 a pozostały
gigabajt przeznaczysz na RAM-dysk, w którym będziesz mógł trzymać pliki
tymczasowe (%TEMP%, cache przeglądarki i takie tam) aby nie zarżnąć tego
SSD. IMHO, oczywiście.

> A co do SSD - cóż - chyba trzeba będzie ten krok poczynic :)

... aby nie robić na tej grupie za ubogiego krewnego z prowincji ;->

JoteR