Re: RAM czy SSD

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 25 Mar 2013 14:19:40 +0100

"Budzik" napisał:

> Jako ze moj komp Athlon 3000 to już prehistoria - postanowiłem się
> przesiąśc na coś nowszego - c2d.

Czyli co najmniej DDR2, o ile są takie płyty są jeszcze sprzedawane.
Ja łońskiego roku pod c2d kupowałem płytę pod DDR3.

> Musze jednak kupić RAM bo mam w nim tylko 1GB.

W nim w sensie starym komputrze? Jakiego typu są to pamięci?
Przypadkiem nie zwykłe DDR? Obawiam się, że następne pytanie jest
bezprzedmiotowe - pamięć i tak będziesz musiał kupić.

> Lepiej wydać 230zł na RAM czy moze zostawić 1GB, kupić SSD
> i ustawić na nim SWAP i postawić system?

Umyć i ręce i nogi. W sensie kupić RAM-u ile wlezie (chyba, że system
obsłuży mniej) oraz SSD żeby:
a) postawić na nim system z minimalnym rozmiarem pliku wymiany
b) móc - cytuję z pamięci "patrzeć z politowaniem na jaskiniowców
używających jeszcze mechanicznych HDD".

JoteR