Re: [OT] Acer TravelMate 7320 + dysk SSD

Autor: ToMasz <news.neostrada.pl_at_news.neostrada.pl>
Data: Sun, 24 Mar 2013 18:40:21 +0100

W dniu 24.03.2013 17:40, JoteR pisze:

> Linuksiarskie gadanie,

a tak się starałem żeby nie użyć słowa na "L". JAk Ty mnie wypatrzyłeś?

> mam gdzieś zarchiwizowany Twój post z pmtg, w
> którym dobrowolnie się przyznałeś, że masz laptopa z Windows bodajże XP
> na pokładzie. Poniżej też się niebacznie demaskujesz ;->
to właśnie ten laptop. teraz windows jest na wyjmowalnym dysku, ale
zostawiłem, jakby jakiś telefon stary trzeba było przeflaszować...:)

> ToMaszsu, czy nam siÄ™ podoba czy nie, 10 GB na Windows XP jest stanowczo
(...)
więc napisałem że się nieznam. Zejdź prosze zemnie i pomóż facetowi,
który chce wydać ponad 100zł na kabelek i z 300 na dysk. to spowoduje
50% wzrost ceny lapka!

> ... ukradkiem, żeby koledzy nie widzieli ;->

ja naprawdę nie jestem fanatykiem. nie myje rąk po użyciu XP, ale jak
nie muszÄ™ to nie ruszam..
ToMasz