Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Sun, 24 Mar 2013 17:04:45 +0100

W dniu 2013-03-23 15:52, januszek pisze:

> Ok. Podaj trzy, ale konkretne.

http://www.crucial.com/store/partspecs.aspx?IMODULE=CT064M4SSD2
http://www.samsung.com/uk/support/model/MZ-7PC064B/WW-techspecs

W obu przypadkach producent daje "3-year limited warranty".
Poniewa偶 830 samsunga sko艅czy艂y si臋, a 120GB 840 nie jest mi na sam
system potrzebna w nocnej sprzeda偶y w艂a艣nie zam贸wi艂em w Euro RTV AGD
tego Cruciala M4 64GB (b臋d臋 mia艂 wreszcie por贸wnanie z 830-k膮), ale
je艣li w euro nie b臋d膮 chcieli wystawi膰 pisemnej gwarancji na 3-lata albo
upiera膰 si臋 przy 2 latach jak ~p贸艂tora roku temu po prostu nie odbior臋
(w Euro na szcz臋艣cie mo偶na) i dop艂ac臋 jeszcze te kilkadziesi膮t z艂 do
Intela z 5-letni膮 gwarancj膮 u sprzedawcy kt贸ry nie robi z tym problem贸w,
skoro producent buduje pozycj臋 produktu w艂a艣nie na d艂ugiej gwarancji
istotnej zw艂aszcza dla dysk贸w SSD z coraz mniej trwa艂ym NAND flash.

--
/MB