Re: Acer TravelMate 7320 + dysk SSD

Autor: Krystek <spamtrap_at_krystek.art.pl>
Data: Sun, 24 Mar 2013 14:05:21 +0100

W dniu 2013-03-24 12:51, ToMasz pisze:

> zaraz mnie Joter napadnie, ale napiszę to co muszę. nie używam windowsa,
> więc mam mgliste i jedynie teoretyczne pojęcie o wirusach, firewalach,
> klonowaniu partycji, kompatybilności czegoś z czymś tam i braku
> sterowników pod XP. mnie wtyczki pasowały, wiec dysk zadziałał. pratycja
> systemowa ma 10 giga, przegrana metodą zaznacz, kopiuj, idź na kawe na
> 15 minut, zamień dyski miejscami, ciesz się życiem. Mało tego, boot
> manager połapał się że oryginalny, acerowski windows jest tam gdzieś na
> tym drugim dysku i można go uruchomić.

No właśnie. Co do XP to chyba najpierw najlepiej podłączyć SSD jako
drugi dysk, żeby go Windows wykrył, zainstalował i pobrał sterowniki.
Żeby się potem nie okazało, że skopiujemy/sklonujemy na niego Windows a
on się nie uruchomi z tego SSD, bo nie rozpozna i nie będzie w stanie
obsłużyć dysku.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/