Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 24 Mar 2013 12:15:36 GMT

On 2013-03-23, Santana <santana_at_interia.pl> wrote:
> Napisz na te zachodnie fora że w Polsce marża w tym biznesie to max (sic!)
> 10%. Wtedy dopiero wezmÄ… CiÄ™ za wariata :)

Niech napisze na zachodnim forum, że marża jest 10% i za miesięczną
średnią płacę netto można kupić lowendowego kompa lub 2.5 netbooka.
To raczej tych sprzedawców wezmą za wariatów :). Jak kiedyś
oprowadzałem po Warszawie jednego Hiszpana, to był strasznie zdziwiony,
że tu tyle salonów samochodowych.
Powiedział wprost: "po co Wam te salony? Przecież Was nie stać na nowy
samochód."

Generalnie takie porównywalnie Polski do jakiegokolwiek kraju
na zachód (mniej więcej do 170 stopnia W) jest pomysłem mocno
głupawym :).

pozdrawiam,
Kosu