Re: Komp po virtualkę.

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_jurajska>
Data: Tue, 19 Mar 2013 06:45:30 +0100

W dniu 18.03.2013 o 10:17 Chris <chris_at_spam.pl> pisze:

> Z czego co wiem w razie nagłej potrzeby komp/y mają służyć jako render
> farma więc dla tego i5/7

Toć nie przedstawiłem Ci E5/E7, tylko E3, różniące się głównie kilkoma
nieistotnymi drobiazgami wobec i5/7. Zerknij na ark. Nawet GPU to samo, a
wręcz HD P4000 są "certyfikowane" wobec HD 4000 w i5/7 :)

A jak już, to lepiej poczekać do wiosny na następcę ;) GPU (i pewnie
pozostałe dodatki) ma być znaaacznie mocniejsze(tak się ostatnio
chwalili), a cena taka sama.

Aczkolwiek dobry E5 i w miarę sensowne GPU, to wcale zły pomysł nie jest.
Jedyna zapora, to $$$$ ;)

No i czy przypadkiem przy renderfarmach, nie powinien byc ważniejszy

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.