Re: DOBRA przejściówka usb - ata+sata ?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri, 15 Mar 2013 22:59:36 -0000

"BartekK" <sibi_at_drut.org> wrote in message

gotowego raczej nie bedzie, rynek jest zalany tonami tandety wiec sie
nie oplaca...

> Same przejściówki - której bym nie kupował - mechanicznie się rozpadają po
> miesiącu wożenia w aucie w torbie z laptopem. Reklamować tego mi się już nie
> chce, a i sprzedawcy też mają mnie dość ;)

znajdz jakas bez kabli (porzadny, miekki kabelek usb dokup osobno) otworz
i wzmocnij okolice gniazdek jakims distalem czy czyms w tych okolicach,
mozliwie wolno wiazacym zeby nic nie uszkodzic

do tego przedluzka zeby dotrzec w dziwniejsze miejsca
http://www.ebay.ie/itm/IDE-extension-cable-for-CD-ROM-40pin-1ft-30cm-/260704935165?pt=US_Drive_Cables_dapters&hash=item3cb3399cfd

> Próbowałem od chińszczyzny chińskiej z dx, allegro, chińszczyzny markowanej
> znaczkami 4world, assman, gembird, nawet zalman i modecom...
> Szukam więc czegoś solidnego. Z zasilaczem który nie zdechnie po 24h pracy bez
> przerwy, z kabelkiem usb "mniej chińskim" itp. Czy ktoś się spotkał, gdzieś
> widział?

hp mial nagrywarki zewnetrzne zasilane z takich zasilaczy

http://www.ebay.ie/dsc/i.html?LH_TitleDesc=1&_sacat=0&_from=R40&_nkw=SDD018&_sop=2

http://www.ebay.ie/sch/Computers-Tablets-Networking-/58058/i.html?_from=R40&_nkw=C4504

ja bym sie pobawil w dolutowanie odpowiedniej wtyczki, szanse sa ze wytrzyma
nieco dluzej niz nowy niebrandowany chinczyk