Re: Komp po virtualkę.

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Thu, 14 Mar 2013 13:54:14 +0100

Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> No ale po co płacić? Zwłaszcza za WinServer? Fajny - tyko jako
> hyperwisor do paru wirtualek z XP to nadal średni wybór. ;-)
> Zdrówko

Mam odp po paru cięciach prv :)

to nie maja być bóg wie jakie wirtualne maszyny tylko chodzą na nich mikro
serwerki - to i win98 by podołał takiemu zadaniu
chodzi o to że maszyny mam już postawione
13:50:06
każda z nich ma dysk wypchany po brzegi
13:50:38
razem 270gb
13:50:53
chodzi to już na Oracle VirtualBox
13:51:21
żeby to zmienić na inny system musiałbym to zmrozić w uniwersalny plik ISO
pewnie czy coś takiego i wrzucić w inny system VM
13:51:45
jak coś się zesra to mi przepadną licencje które mam wbite na mac adress
karty sieciowej
13:51:50
i wtedy się wkurwię
13:52:12
więc WIEM że są LEPSZE rozwiązania ALE muszę pozostać przy tym co mam w tej
chwili