Re: porty usb w kompie

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed, 13 Mar 2013 00:37:51 +0100

On Sat, 9 Mar 2013, suryga_at_gmail.com wrote:

> Laptop Sony z W7 na pokładzie.

  OT, NTG i zasilacz do wymiany ;)
  Ale spróbuj w widoku urządzeń włączyć "urządzenia ukryte"
i pousuwać wszystko co Ci się z USB i myszką kojarzy.

> Stara mysz mi się znudziła. Kupiłem nową.
> Właczam w TEN SAM port i nie działa.

  A ta stara mysz miała jakiś ekstra-spec-driver do sterowania
hiperwihajstrami myszki, który to wisi, port zajmuje i cierpliwie
czeka aż mu się JEGO myszka pojawi?
  To drugi punkt programu - rzut oka w zainstalowane programy
oraz wiszące procesy :)

> Zmieniam port. Hurrra działa.
>
> Podpinam starą myszę do starego portu. I działa.

  No.
  Bo to całkiem jak w szatni - "tylko taki płaszcz nam został,
pan bierze i idzie bo za dwie minuty koniec zmiany" ;>
  Bierzesz i idziesz, czy wzorem oprogramowania od myszki... ;)

> Ja rozumiem jakieś "inteligentne" urządzenie.
> Ale że nowa mysz nie może działać w porcie używanym przez starą mysz?

  Jak oprogramowaie od wihajstrów w myszce jest bez krawata i awanturujące
się, to ani myśli zwolnić port.
  I ciągle "ale to było futro, ale to było futro".
  I nie pogadasz.
  Futro albo nic.

pzdr, Gotfryd