Re: tani komp - dobry wybor?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Tue, 12 Mar 2013 23:47:07 +0100

W dniu 2013-03-12 20:10, adam pisze:
> witam,
> Jakis czas temu pytalem o taniego kompa. Zostalo mi polecone zeby kupic
> gotowy ale markowy.
> Moj wybor padl na:
> http://allegro.pl/komputer-dell-330-c2d-e4400-2x-2-2gb-160-dvd-tower-i3070095193.html
>
> Czy to dobry wybor? Nie jest ten model jakos wysoko awaryjny?
> (kondensatory itd?)
> Dzieki, pozdrawiam
> Adam

Zdaje się, że była jakaś seria Delli z puchnącymi kondensatorami i
trafiły na Allegro po naprawie albo niestabilnie działające ale taka
wpadka może zdarzyć się każdej firmie, ponieważ gustuję w komputerach
SFF a samodzielne składanie jest drogie kupiłem na Allegro już kila
Delli poleasingowych dla siebie i rodziny i w żadnym nie ma problemów z
kondensatorami, generalnie chodzą idealnie i cicho. Bez problemów z
kompatybilnością dokładałem do nich różne pamięci, karty graficzne i
dyski większe niż w specyfikacji. Planując w przyszłości rozbudowę warto
zajrzeć na stronę Della do specyfikacji głównie w kwestii obsługiwanych
procesorów bo czasem można z nimi przeskoczyć o dwie generacje jak
stanieją.
Co do sprzedawców, to kupowałem wyłącznie u tych którzy dawali z pół
roku gwarancji.