Re: NAS dla mas :)

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 12 Mar 2013 18:27:59 GMT

On 2013-03-11, qwerty <qwerty01_at_poczta.fm> wrote:
> Właśnie chodzi mi o akceptowalną wydajność (musi wyrabiać co najmniej 20 Mbps).
> Szyfrowanie można robić na routerze, ale wydajność jest żenująca. :(

No to tego Ci nie powiem. Z szyfrowaniem mam kontakt tylko w pracy
(służbowy laptop na jakimś lowendowym i3). TrueCrypt, AES-256.
Obciążenie CPU jest niezauważalne, więc Atom nie powinien mieć
z tym problemu (tak naprawdę CPU w NASach się głównie nudzi, więc
pewnie te Atomy pakują właśnie ze względu na szyfrowanie).

O Marvellach wiem niewiele, ale mogą mieć tak biedny zestaw instrukcji,
że rzeczywiście byle szyfrowanie danych je wykańcza.

pozdrawiam,
Kosu