Re: Jak przenieść RAID 0 ?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 10 Mar 2013 15:00:23 +0100

W dniu 2013-03-09 20:11, Piotr B. (pb2004) pisze:

> W maszynie wirtualnej WinPE z Windows 7 widzi normalnie zawartość
> woluminu rozłożonego utworzonego przez XP. Zakładam więc że
> zainstalowany Windows, który obsługuje dyski dynamiczne i jest minimum w
> tej samej wersji co system, który utworzył wolumin, będzie także widział.

Reasumując: pada mi dysk C z systemem. Wkładam nowy dysk, instaluję
system. Volumin poprzednio (przed upadkiem) zdefiniowany jako striped na
dwóch innych dyskach będzie automatycznie widoczny jak zwykły dysk z
poprzednio zapisanymi danymi? Nie muszę wykonywać żadnych dodatkowych
czynności?

--
Pozdrawiam
Marek