Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: juzek <nie_at_daruje.ci.tej.nocy>
Data: Sat, 9 Mar 2013 09:17:27 +0100

"astro" napisał:
> Zlosliwosc z Twojej strony. Pod Linuksem mozna zainstalowac
> wiekszosc aplikacji Windowsowych. www.winehq.org
> Od lat uzywam Linuksa i nie cierpie na brak potrzebnych
> mi aplikacji.

Żeby używać Linuxa to najpierw trzeba skończyć studia w tym kierunku:)
Nieprawdą jest to że można zainstalować większość aplikacji pod windowsa, bo
takie aplikacje pod Linuxa po prostu nie istnieją a nie istnieją dlatego że
nie opłaca się ich pisać, bo pisanie pod Linuxa jest wielokrotnie
kosztowniejsze niż pod windowsa i tutaj zostaje obalony kolejny mit że Linux
jest za darmo:) Trzeba być bardziej naiwnym niż 7mio letnia dziewczynka
myśląc że coś jest za darmo:)

> http://czytelnia.ubuntu.pl/index.php/2012/11/29/czym-jest-arm-i-kto-to-produkuje/

Rozumiem że AMR to inna architektura niż x86, ale z tego artykułu nie
dowiedziałem się czy AMR jest mniej , czy bardziej wydajny i ile razy:)

> Radoslaw Ziomber www.astrofizyka.info

Zdecydowana większość fotografii z twojej galerii się nie wyświetla w
przeglądarce www, popraw to:)