Re: Jak przenieść RAID 0 ?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri, 08 Mar 2013 09:55:33 +0100

W dniu 2013-02-28 15:09, Michal pisze:

> Z testów które robiłem na Asusie M4A77TD PRO na AMD710 tak jest i
> bez problemu drugi system działał na HDD ustawionym w BIOS jako rai, ale
> nie włączonym do macierzy - działał jako normalny AHCI. Do Sabertootha
> dopiero siÄ™ przymierzam, ale Asus AFAIK kontynuuje te rozwiÄ…zania z
> portami.

Mam odpowiedź z supportu Asusa w tej sprawie.

"Dziekuje za kontakt ze wsparciem technicznym firmy ASUS.

Niestety z uwagi na architekture płyty nie może mieć pan zdefiniowanego
macierza i równoczesnie używać pojedyńczego dysku na tym samym kontrolerze."

Tekst zostawiam bez zmian :-) Tak więc jeśli używasz 2 dysków w RAID 0,
to reszta portów staje się bezużyteczna. Albo masz szybki SSD albo
stosujesz RAID na tej płycie. Porażka...

--
Pozdrawiam
Marek