Re: tablet PC TabFun 7.0

Autor: juzek <nie_at_daruje.ci.tej.nocy>
Data: Thu, 7 Mar 2013 13:44:12 +0100

"miab" napisał:
> Ale nie Full HD do tego zakodowanych H.246.

Przecież ten tablet nie ma rozdzielczości HD, więc o żadnym oglądaniu filmów
HD nie ma mowy, on ma zaledwie 80x400, więc nawet mniej niż mój stary
PCbestia.

> Ale nie po dzisiejszych wielomegabajtowych stronach
> z flashem i innymi wynalazkami

Mój stary PC bestia AMD 300MHz bez problemu sobie radzi z dzisiejszymi
stronami www z różnymi wynalazkami a ten tablecik to nawet tych wynalazków
nie obsługuje, bo nie ma javy ani flasha, więc na kurniku sobie na nim nie
pograsz.

> Taki słabieńki raczej do niczego innego nie.
> Jakąś Tegra4 czy inny czterordzeniowy pewnie do czegoś tak.

Mój stary PC bestia wymiata wszystko, więc dlaczego ten tablecik znacznie
mocniejszy do niczego się nie nada?